Isabella har gått D;

Men vi tog en massa fina bilder med hennes finfina kamera :D:D:D<3
Så , ja, ni får se dom ikväll ;)<3
Nu kommer lite bilder från London;

James Bond, M & Indiana Jones i bakgrunden ;)<3
åsså jag och Beckis ofc C:

Med bästa Johnny Depp :)<33

I bussen (Beckis kort :P)

I början av resan :) på G mot tåget :P<3

På tåget :)<3

På London eye<3

Här är en riktigt konstig människa som på tunnelbanan lyckats somna :S
Den personen måste varit riktigt trött...

kortet är taget klockan 06 på morgonen :)<3

Trötta jag med min nya tröja :D<3

Ny k00l tröja för dator nördar :)<3

(nån som tyckte att Hitler varit elak...)

Sista, en fjortiiis bild ;P<3
Älskar er, puss.<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Hehehe

saknar dig

2010-04-04 @ 21:10:49
URL: http://missfiddeli.blogg.se/
Postat av: Fjjortisen

LOL ingen fjortzz här inte !

pz bajs på dig hahahahahah LOSER

LOL

2010-04-09 @ 17:06:25

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0