Johnny Depp :)

Okej Hej :)
Nu ska jag skriva lite om min idol Johnny Depp!
Han är den bästa skådepelaren på denna jord :o
mina topp 5 bästa filmer han har gjort:
5. Hattmakaren -  Alice i underlandet
Underbart rolig, men också sorglig.
Han lyckas vara galen - som vanligt!


4. Willy Wonka - Kalle och Chokladfabriken
I like this movie!
Den är smart, rolig och helt enkelt underbar.
Helena är oxå med i den, precis som i Alice i Underlandet :3
mr Wonka är så galen och såå typiskt johnny Depp! Bra film!


3. Edward Scissorhand - Edward Scissorhand
Åh, äslkar den här figuren...
Det är nog en av de få Johnny Depp figurerna som är blyg :3
Älskar det! Stackars Edward har saxar istället för händer.
Inte många 'unga' som sett den, det är en tidig film ;)
Men riktigt underbar! Riktigt sevärd!


2. Kapten Jack Sparrow - Vid Världens ände
3:dje pirat filmen om Jack Sparrow :3
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR den :)
Tyvärr får inte 2;an och 1;an någon plats på listan, men dem kommer 6:a & 7:a ^^
Jack Sparrow är oxå en typisk Johnny Depp figur, en galen pirat som är ett riktigt ego.
Filmen är så mysig, men vet inte vf jag tycker bäst om 3 :S
(Hahaha, bilden ^^)


1... SWEENEY TODD - Sweeney Todd The demon on fleet street.
Men visste att Johnny Depp kunde sjunga?
Inte jag iallafall... tills jag såg skräckfilmen/musikalen Sweeney Todd!
Och jag blev kär i den, direkt :*
Helena Bonham Carter är också med :)
Benjamin Barker har blivit av med sin familj, tar namnet Sweeney Todd och blir en massmördare :3
Hur grym film som helst, jag lovar!!<<333



(Egen målade Sweeney Todd)
Så se dessa filmer NU!
p.s; låt ur Sweeney Todd:
favvo just nu
Bra<3
Bra<3
fnizz<3

två tjejer som gör jättebra 'parodier' på de flesta av Johnnys figurer:
Thehillywoodshow.com

hejdå,
Puss ;*

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: tack så mycket! :D

han är g r y m i filmen blow också! & crybaby får man inte glömma haha :D

2010-04-09 @ 18:40:05
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Josefin

Linda: Okejj, jag har inte sett dom, men det får bli Johnny maraton i helgen ^^

Du är SÅÅÅÅÅ grym på att teckna, kan inte du måla en Johnny Depp till mig? =)<3

2010-04-09 @ 20:29:23
URL: http://jossepossexd.blogg.se/
Postat av: Isabella

Haha, länka till sjunger, sjunger, sjunger, MÖRAR!-filmen?

2010-04-10 @ 08:26:36
URL: http://isabellasomething.blogg.se/
Postat av: Josefin

OFC Issa ^^3

2010-04-11 @ 15:06:02
URL: http://jossepossexd.blogg.se/
Postat av: Art by Lisa Lans - Vinn ett porträtt

Fin header =)

2010-04-13 @ 16:41:56
URL: http://lans.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej,



Har inte du varit med på Barda?

Hahah, min bror kollade på det för någon dag sedan, och han frågade mig en sak så jag gick till honom och såg bara lite på tv, sedan tyckte jag att du liknar lite hon på TV?

Är det du?, typ med en kille (blont hår).

Hahah, iaf :p

Hehe, har inte så mkt mer att säga.

Bye :)

2010-04-13 @ 17:10:22
Postat av: Robecia

ja, det VAR jag på barda ^^<33

2010-04-24 @ 11:50:27
URL: http://gsmsystrar.blogg.se/

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0