Dåligt samvete :$

Hejsan bloggen!
Jag vet att det var evigheter jag skrev, och jag ber så himmla mycket om ursäkt för det.
Men jag har varit utan internet eller bara inte orkat uppdatera.
Anledningen till att jag uppdaterar nu är att jag läste en massa bloggar och blev enormt sugen...
Hur som helst, ska försöka fixa en ny header (Hur nu det ska gå x'D) och uppdatera Liiiite mer ;)
Här kommer ialla fall lite semesterbilder:
FALSTERBO!!!!
Ett tips, ge dig aldrig av till Falsterbo, det finns konstiga typer där:
Fin... mun & fint... långfinger :3
DENMARK!
'Fniss' vi gillar Nintendo DS :)
Jag och Tess sitter i en av gungorna :D:D
Ser ni mig?
Det var en liiiiten liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiten bergodalbana, men jag tyckte det var rätt kul ^^D
Bjussar på bilden ;)
Picknick c:
IIIIIISBJÖRN = Olga c:
Juste, jag har opererat mig lite.
Tycks om resultatet? :)
Yey, jag kan göra inbakade flätor :D:D:D:D
FÖDELSEDAG!
Tack mamma, för en dagbok c:
'fniss', tack Agnes för det fina (och extremt passande) örngottet :3
Tack Malin med familj för det fina halsbandet :D
Tack Rebecka för armbandet ;)
Tack Morfar för klockan c:
Tack pappa för magnetsakerna, dom är riktigt roliiiga :D
Lite roliga saker från syrran, Tack c:
Nu har ni fått se lite ;)
Förlåt igen för den EXTREMT dåliga uppdateringen ;s<3
XOXO
Josefin.<3

Kommentarer
Postat av: Isabella

HAHAHAHA,DEN DÄR BILDEN ALLTSÅ X'D

2010-08-09 @ 11:12:17
URL: http://isabellasomething.blogg.se/

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0