Guuuud vad jag längtar..<3

Lilla mallory pållen ;*<3
Idag, klockan 4, börjar ridlektionerna :]
Eller ridlektionen ;)
Guuuuuud vad jag längtar!!
Jag har inte ridit på 2 veckor (fniss).
Nejmen, sen terminen var slut på ridskolan har jag inte ens varit där.
Så jag har längtat ihjäl mig!
Amy ska följa med till stallet :)
Så nu hoppas jag att tiden går. Snabbt.

Som ni säkert märkte kollade jag och min syster på Morden i Midsomer igår.
Dom är himla bra, jag tycker väldigt mycket om det programmet.
Eftersom han som spelar Tom Barnaby (huvudpersonen) ska gå i pension, sänder man gammla avsnytt.
Åh, jag tycker det är så roligt, morden i midsomer har en sån humor ^^
Nu ska jag typ baka bröd. :s
XOXO
Josefin.<3

Kommentarer
Postat av: amy

Stallet var superskoj



LOVE YAA !!! <3



// Amy

2010-08-09 @ 19:24:44
URL: http://missamys.blogg.se/

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0