Lyckligast :D

THE HOST SKA BLI FILM!
WOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHO!
Nu är jag sjukt lycklig :D
En av mina favorit böker ska bli till film!
The host är skriver av Stephenie Meyer och handlar om kroppen Melanie och själen Wanda (Vandraren).
Själarna har tagit över jorden och bor nu i människokropparna. Men Melanie fortsätter kämpa!
50000000000000000000000000000000000000000/5 poäng<333
Två sjukt snygga T-shirts som jag vill ha; Med Steph's autograf på!
De Du ;)


Vid lunchen middagen idag försökte jag tvinga mamma att läsa 'Genom dina ögon'.
Hon bestämde sig för att om jag läste en av hennes favvo böcker, skulle hon läsa The Host (Som är samma bok som 'genom dina ögon'). Så nu ska jag läsa....
Emma - Jane Austen.
Har ni läst den boken? Isåfall, vad tyckte ni om den? :)
Jane Austen är en jätte känd författare född 1775, död 1817.
Hon har skrivit böcker som Kärlek och vänskap, Förnuft och känsla och Stolthet och fördom.



Dessa tre filmer ovanför har jag sett :)


Vilken vinner? ;) :o


Kommentarer
Postat av: Isabella

Eh, Josse... Jag har vetat i mer än en månad att The Host ska bli film... Jag läste det på Stephanie Meyers hemsida du vet...

2010-08-28 @ 10:34:41
URL: http://isabellasomething.blogg.se/

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0