Övernattning med dom bästa.<3

Innan Alicia kom spelade vi Wii och gjorde egna pizzor! (Tacobröd + tacosås + skinka + mozarella ost).<3
På bilderna övan boxas dom X'D
Jag har video på det, ska se om jag kan ladda upp! :D

Sen, imorse, så spelade jag och Frida Schack. (Gud vad konstigt det ser ut att stava, men det stavas så. Faktist.)
Gissa vem som vann? (A).
Jag är verkligen trött, somnar nog snart, haha.
Klockan fyra minuter över tolv sprang vi ut i trädgården och hoppade studsmatta.
Men bara lite, för pappa blev rätt sur ;):P
Vad ska ni göra idag?
XOXO
Josefin.<3

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Jag skulle jätte gärna vilja få just din hjälp för att vinna ett presentkort på H&M värde 1000kr. Allt du behöver göra är att bli medlem i en gratissida genom min värvnings länk.



http://www.gratisklader.se/?r=178183



I gratisklader.se får man gratis presentkort. Om du inte är intresserad så kan du bara hjälpa till och lämna kontot.



Tack förhand.

2010-08-11 @ 15:52:39
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag tänker slå dig josse... Grrrrr! Omg vad ful jag är:S

2010-08-11 @ 20:50:26

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0