Ridning på Bou Bou :)

Jag är nästlängst bort. xd Bild lånad av Amy<3
Jag red då Bou Bou idag. :D
Det gick rätt bra, hästarna var rätt pigga, första ridlektionen för terminen. :)
Först red vi lite runt med långa tyglar. Sedan red vi lite runt i andra varvet (Haha).
Sedan travade vi lite (BlaBlaBla).
Efteråt gick vi in på volterna. Dom som ville kunde lägga upp sina stigbyglar.
Jag gjorde ;)
Övningen var att när man kom till medellinjen skulle man fatta galopp. Hästarna ville gärna fatta galopp innan medellinjen, så det var lite krångel med det :P Men det gick faktist rätt bra :)
Nu ska jag titta på Sweeney Todd, en helt OK film som faktist är en av mina favorit filmer ;)
Jag älskar sångerna, kan nästan alla utantill :P
3 figurer från filmen ;)<3
XOXO
Josefin.<3

Kommentarer
Postat av: Isabella

Vafan Josse, han heter MARABOU, INTE BOU BOU

2010-08-09 @ 21:58:59
URL: http://isabellasomething.blogg.se/

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0