Iron man & Iron man 2

Igår tittade jag, pappa och Rebecka på Iron man.
Den var bra, det är en såndär typisk 'familjen Malmis' film.
Den handlar om Tony Stark som är en riktig snobb, och snorrik. Han driver nämeligen företaget "Stark Industri" som tillverkar vapen, bomber och missiler.
En dag blir han kidnappad och tvingas göra en missil. Istället gör han en dräkt,
'Iron man'.
Jag förstod ibland vad som skulle hända, vilket varken Rebecka eller pappa gjorde vid dom tillfällena.
Pappa förstod en massa saker som jag inte fattade förrens det hände.
Så himla typiskt oss, haha.
Ikväll ska vi se på Iron Man 2, det ska bli spännande!
Ingen aning vad den handlar om, vilket jag inte heller visste om 1:an, men endå.
Haha.
En annan film som jag verkligen tycker om är Transformers 1 & 2, som handlar om robotar från yttrerymden (Eller tja, det var en dålig förklaring, men hm). Nu har det kommit en trailer för trean;
Lungt att jag ska se den på bio, haha.
Det visste ni nog inte, att jag gillar 'robot' och superhjälte filmer?
Puss.

Kommentarer

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0