Wiiiiih!

Jag gillar min nya design!
Idag i skolan har det bara varit gött.
Först hade vi Tyska, vi gjorde någon tävling om hur mycket man kunde komma ihåg från boken, t.ex. vilken sko storlek killen vi läste om hade eller vad deras grannes hund hette!
Sedan var det SO, fast då kollade vi på Forrest Gump, en av mina favoritfilmer, haha. <3
efter det var det gympa, utomhus! det var as kallt, uhu :( Vi körde snörugby och man blev sjuuukt trött, usch. Jag och Frida 'fällde' Cristopher, hahahah. Det var kul ^^
Sedan var det engelska och efter det... Julbord!
Gud vad gott det var :o Jag åt tills jag mådde illa, haha. Men vad ska man göra? Efter maten fick man även julgodis, fast det fick man inte ha med sig ut. Hur många tror ni det var som försökte smuggla med sig en massa? :P
Men vid utgången stod det 'vakter' (lärare) som höll koll på att man inte hade godis med sig. Fast en i vår klass lyckades få med sig hela sin mössa fylld med godis, usch! haha!
Efter maten var det matte, musik & till sist SO igen, och Forrest Gump igen!
En rülig dag...
Och skönt att vi slutar imorgon, längtar! :)

Kommentarer

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0