En stolt fåne :)

Hejsan :D
Idag är jag en stolt fåneXD
Okej, ni vill nog veta varför...
För när jag ko hem från skolan gjorde jag Läxorna.
hahaha, jag sa ju att jag var en fåne.

Idag på ridningen började vi med att ta hand om hästisarna <3
Min lilla favorit Pantani var vääldigt fånig.Han tryckte in mig i väggen .
jag försökte trycka tillbaka, men, hästrumpa är rätt tung :S
Sedan när vi red gjorde vi skänkelvikningar och framdelsvändningar. ;D<3
That was fun<3
Och dagens gallop arbete var att gallopera på fyrkantsspåret, sedan på mittvolten, sen på fyrkantsspåret o.s.v ;)
Mkt roligt.<3
Sedan tror jag att Pantan gick på tygel, lite iallafall ;D<33

Bjussar på bilden ;D
Puss,
Josefin.<3

Kommentarer
Postat av: Agnes

Har du klippt dej?

Vad gullig du blev!

<3 Hoppas vi ses snart!

2010-02-28 @ 20:42:22

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0