Boda Borg.<3

Jag har lite tråkigt nu, vi kollar på Spider Man 3.
Jag fattar typ nada, men jaja ^^
Idag har vi varit på Boda Borg.<3
Det var jätte roligt :D
Vi klarade 6 questar, visst är vi duktiga?
Vi klarade;
Häng & Kläng svart bana
Bankrånet
Stocken
Bollen
Metall
och några till som jag inte kommer ihåg ;)
Men det var verkligen jätte roligt!
Sedan när vi kom hem blev vi höga på champinoner och blev Fjååårttiizzzarr<3
Jag blev Jazzooww och rirran blev Fanzzzyyy<3
Och Aron blev Arree :D
VI hade verkligen kul (L)
Nu är mamma lite trött på oss, shit the same :P
Ska egentligen sova, men orkar inte ^^
XOXO
Josefin.<3

Kommentarer
Postat av: Ninnis fotoblogg

svar: okej! vill du följa min blogg med bloglovin??

2010-07-02 @ 09:39:27
URL: http://missebonie.blogg.se/
Postat av: Anonym

du skämmer ut dig själv på bilderna!

2010-07-19 @ 03:23:00

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0