Eclipse<3

Orginal, fotat av Bella.
Redigerad, av mig :)
Eclipse var JÄTTE BRA!
Rolig, mysig, gullig, lätt sorglig med Jake, som inte fattade att Bella inte älskade honom lika mycket som Edward ;)
Snyggast är lätt Jake<3
Min favvofigur; Bree<3 Fast man fick inte veta hennes namn, men jaja<3
bäst spelade roll; Charlie :) Han var riktigt duktig!
Ett stort <3 till Eclipse, nu längtar jag sjukt mycket efter Breaking Dawn.


Carlisle: "När man är nyfödd är man galen och törstar efter blod"
Emmet: "Något att se fram emot, Bella ;)"

Jasper: *Himmlar med ögonen* "Vänd aldrig ryggen åt din motståndare"

Bella: "Nu kommer det farligaste med allt... Att berätta för Charlie. Tur att du är skottsäker"

Rilay: *tyst* "Du ska dö >8D"

Jag Bella och Rirre skrattade sönder på dessa saker, och massa annat också x'D
Btw, Många vampyrer är players! Victoria & Maria t.ex..
Hahaha :D
Nu längtar allla efter Breaking Dawn (L)
XOXO
Josefin.<3

Kommentarer

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0