Liseberg<3

Jag har varit på Liseberg igår då :)
Det var jätte kul ^^
Här kommer lite om attraktionerna jag åkte:
Balder
Första backen upp vill man inte fasta i ;o
Första backen ner är 70 grader ;)
Balder är jätte rolig, lite nervpirrande, men mysig ändå :)
Mamma, morfar, 'mormor' åkte den ;)
Snabb: 7
Spyig: 0
Spännande: 7
Rolig: 9
magpirr: 6
Flumeride

Flumeride är rülig :D
Man åker lugnt, blir lite blöt...
Sedan kommer första backen, man blir lite blöt.
Sedan kommer sista backen.
Om man sitter längst fram är det bäst att man antingen har på sig regnkläder eller har med extrakläder ;)
Snabb: 4
Spyig: 0
Spännande: 6
Rolig: 8
Magpirr: 2
Blöt: 9
Kållerado

Du sitter i en rund båt och har det mysigt.
Plötsligt exploderar någonting och du blir riktigt blöt :D
Om du sitter på fel ställe altså...
Snabb: 3-5 (beronde på hur båten rör sig)
Spyig: 0
Spännande: 5 (Vem som ska få vatten på sig xD)
Rolig: 7 (Man skrattar mkt)
Magpirr: 1
blöt: 2-10 (beronde på var du lyckas sitta och dina reflexer när vattnet kommer ^^)
Kaffekoppen
Det snurrar och snurrar och snurrar.
Ju mer du drar i ratten i mitten snurrar det.
Snabb: 3-5 (beronde på hur mycket du drar i ratten i mitten.)
Spyig: 1 ½
Spännande: 2
Rolig: 4
Magpirr: 1
Kanonen

Shiiit vad kul ;D
man hör 'dunk dunk' som hjärtslag innan man far iväg i 75 km på 2 sekunder...
jag sa till Rebecka "Hejdå, jag älskar dig" .
Vi dog inte ^^
Tips när man åker: tryck huvudet HÅRT mot nackspärren under HELA turen, det glömde jag första gången och huvudet studsadem(Aj)
Snabb: 10
Spyig: ½
Spännande: 9
Rolig: 9
Magpirr: 10
Älskade kanonen, ska åka den mkt<333
Ehm, åker och badar nu, see ya ;*<3
XOXO
Josefin.<3

Kommentarer
Postat av: Thea

i fastnade i Balder förra året :O det var läskiiigt, erkäänn xD

2010-07-01 @ 21:46:38
Postat av: Josefin<3

Aa, det var jätte läskigt :'(<3

2010-07-01 @ 22:28:04
URL: http://jossepossexd.blogg.se/

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0