Midsommar<3

Sysslingarna gungar (:
Aron busungen ^^
Agnes, Jag & Aron som gör ENT :)
Midsommarstången kläds :)
Matilda vid blommorna :D
Olga cooling 8)
Agnes, Edit, Aron, Rebecka. Rebecka ÄR GALEN. Hon gillar att bada med kläder :)
Bad i Böljero (f.v. Aron, Edit, Rebecka & Agnes)<3
Inte Karlsson på taket, det är Aron på flaket :)
VI satte dit en extra, miniminiminiminiminiminimini krans :)
Lissies goda jordgubbstårta :)
Lissie är min morfars särbo, min låtslat mormor (: Mormor Aina är död sedan jag var 2/4 ...<3
Lillians tårtor (:
Min morfar till vänster och Lissie till höger då :)<3
Alla älskar mina bildbomber :D<3
Idag har jag badat i Karintorp :)
Jag var i vattnet i 2 timmar...
Malik och jag busade jätte mycket, han skvätte på mig och kittlade mig och la sjögräs i mitt hår...
När han kittlade mig (Han vet var man ska kittla mig) höll han fast mig så det enda jag kunde göra var att skvätta lite vatten på honom c': Han är så stark, han är ju 15 ^^P
Vad gör ni nu?
XOXO
Josefin.<3

Kommentarer

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0