Spelade SM ändå! De Svarta Människorna v.s Argentina!


Första målet gjordes av August (Han med gul tröjan t.h.) i första halvlek :)  (Argentina)
Andra målet gjordes av mig :D:D i andra halvelek ^^ (De Svarta Människorna)
Tredje målet gjordes av mig :D:D på straffar... (De Svarta Människorna)
Fjärde målet gjordes av Agnes på straffar (Argentina)
Femte målet gjordes av Harry på straffar (De svarta människorna)
sjätte målet gjordes av Johannes på straffar (Argentina)
sjunde (och sista) målet gjordes av Harry (De svarta människorna).

4-3 till De Svarta Människorna.<3

De Svarta Människorna

Josefin (Jag) Lagkapten
Aron
Erik
Harry
Malik målvakt


Argentina

Agnes Lagkapten
William
August
Johannes
Hugo målvakt

Tack för en bra match! :)

XOXO
Josefin.<3


Kommentarer

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0