Ingen ork överhuvud taget.

Jag är så ledsen att jag inte bloggat, men har verkligen inte orkat.
Ibland får jag ett ryck och gör massa failade inlägg med bilder och all skit, hm.
Hursomhelst var jag i Åseda idag, ridskolekuppen.
Jag skulle rida Penny, en framåt häst. Hah. Hon var lite för snabb, huh.
På framridningen fick jag inte stopp på henne och hon sprang förbi hindret.
Sedan när jag skulle hoppa bana gick det åt skogen. Första hindret gick sjukt snabbt, andra hindret sprang hon förbi. Då gjorde jag någon volt grej som säkert skulle fått mig utesluten, den var nog emot reglerna, hah. Sedan tog jag andra hindret igen och mot tredje hindret gick det i en rasande fart. Fast precis innan vi skulle hoppa ångrade Penny sig och vägrade / sprang iväg. Jag var ju helt inställd på att hoppa och trillade rakt ner på marken, med benet på hinderstödet. Jag hade ingen lust att hoppa Penny sedan, så jag fick låna en annan häst, Pegall.
Han var jätte snäll och hoppade allt. Fast tydligen så var jag urusel, för jag kom sist (av dom som inte blev uteslutna). Men jag har fått rida lite nya hästar, se hur Åsedastallet ser ut och ramlat av en gång till (94 gånger kvar!).
Jag är AWSOME. (not)
Penny, bild lånad av Åseda RF.
Hon ser väldigt trött ut på bilden, haha!
Pegall, bild lånad av Åseda RF.
Mysig häst, En liten C-ponny, aww.<3
Puss<3

Kommentarer

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0