Lite roliga saker som hänt i skolan...

eleven: "Får jag gå och hämta min penna?"
vikarien: "Rasist! Ehm... Jag menar Javisst..."

Läraren: "Nu ställer ingen sig upp förrens jag har prata klart! Ni ska gå fram hit och hämta ..."
*Alla elever ställer sig upp och går fram mot katedern*

eleven inför ett glosförhör:
"Kan vi inte göra så här? Vi leker pokémon och döper oss till glosorna!"

Läraren: "Jag har er i Svenska och SO"
Elev: "Är det någon skillnad på dom två ämnena?!?"

Kille till klasskompisar: "Jag kan inte era namn men du får heta Harry Potter och du *pekar på mig* får heta Xena."
*Senare samma dag*
*Min kompis svarar rätt på en fråga*
Killen: "Var det Xena som svarade rätt?"
Jag: "Nej, det var Harry Potter"

*Under ett glosförhör*
"PANG"
*Det börjar ryka från overheadern, alla får panik och börjar skrika och springer därifrån*


Det händer mycket roligt i min klass...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Kul att du är med! :)

2010-09-18 @ 17:29:11
URL: http://todoynada.blogg.se/
Postat av: Kusin Linn

Så kul hade aldrig jag när jag gick i skolan, får nog ta och göra ett besök hos er =)

2010-09-18 @ 18:33:36
Postat av: Josefin<3

sv: Jadu, om du skulle gå i min klass skulle du nog dö av skratt ;P

2010-09-18 @ 18:56:24
URL: http://jossepossexd.blogg.se/

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0