Tuuuunarp<3

Två år tidigare har jag och min mamma åkt till ett underbart ställe som heter Tunarps säteri.
Det är ett ridsällskap med en massa trevliga hästar :)
Vi ska även detta året åka tillbaka :D
Jag längtar så fruktansvärt mycket.<33
Det var under halloween veckan förra året, och sjukt kallt (-5-10´C)
Älskade stallet<33
Glimmer (Min favvo ponny, en liten segis ;) ) och jag.<3
Jag har haft honom i två år nu, dags för häst byte? :P
Frukost (Och lite annat smått å gott).
Shemat för en dag såg ut typ såhär:
8.00 gå upp (segt)
9.00 nere i stallet (Sköter om hästarna)
9.30 ridning
11.00 ta han om hästarna
12.00 lunch
12.15 sova
13.00 gå ner till stallet (sköta om hästarna)
13.30 rida
15.00 ta hand om hästarna, hjälpa till i stallet.
18.00 kvällsmat
18.30 spela kort, spel, dator m.m
20.00 gå å lägga sig (Man somnar ibland inte förrens halv nio).
Det är egentligen bara 12 timmar (ungefär) man är uppe, men endå blir man sjukt trött :P
Ellinor och Hassan :)
XOXO

Kommentarer
Postat av: Mira

Tack så himla mycket! <3



Naawh, jag älskar hästar :)

2010-09-15 @ 14:47:01
URL: http://missrainbow.blogg.se/

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0