Usch Usch Usch :cc

Jag har sån jädrans träningsverk typ överallt :(
Specciellt i benen.
Usch Usch Usch :(
På ridningen fick vi nämeligen rida med Jockeyläder och stå upp nästa hela lektionen. Sedan skulle vi gallopera över bommar samtidigt som vi stod upp. Nån fick kramp, alla fick ordentligt ont i benen.
Sedan, när jag skulle sitta av så kom jag inte på att mina inte skulle hålla mig uppe, så jag trillade. Där låg jag på marken med Glory som tittade ner på mig "Vad gör du där nere?".
Sedan skulle jag ställa mig upp, men benen lixom vek sig under mig.
När jag skulle gå höll jag på att trilla ihop hela tiden,
sjukt läskigt faktist :(<3
Puss Puss<3'
p.s jag kan knappt gå idag, haha, och snart ska jag på stan med Bellou, lyckat ?
IOchförsig kan hon inte heller gå, HAHA !<3

Kommentarer

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0