Dagens kommentar(er):

Vikarie: "Lämna in er läxa!"
Jag & Frida: "Eh, vi har inte fått någon läxa!"
Vikarie: "Lämna in er läxa!"
Jag & Frida: "Vi har INTE fått någon läxa!"
Vikarie: "Men, ni har fått en läxa, förra veckan, detta bladet"
Jag & Frida: "Neej..."
Vikarie: Lämna in er läxa!"
Jag: "Men vi ska Skriva läxan NU!"
Vikarie: "Oj, jag kom precis på att ni ska skriva er läxa nu, på detta bladet!"

Lärare: "Josefin, nu kan du väl läsa detta?"
Jag: "Ehhh... Okej..." *läser (rätt dåligt) på tyska*
*Tyskan tar slut*
Kompis: "Drack du för mycket i lördags?"
Jag: "Nej, inget emot vad som kommer bli på lördag! Då ska jag vara med Bella! ;)"
Kompis: "Var det med henne du drack för mycket cider och ni knappt kunde cykla sedan?"
Jag: "Eeeh, ja!"
*Messar Bella*
"Hej, tar du med cidern på lördag? =)"

Kommentarer
Postat av: Josefin<3

HAHA! :D

2011-01-13 @ 19:25:33
URL: http://jossepossexd.blogg.se/
Postat av: Anonym

(yyyyyyy))

2011-01-13 @ 21:30:56

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0