Festis! :)

Nej, inte sån!
Jag menade ju att jag är en festis.
Imorse, klockan elva, träffade jag Amina, Alicia & Frida vid bowling hallen, Amina hade födelsedagsfest. :)
En liten fjortis är hon nu<3 Vi bowlade och jag kom sist :( Emina, Aminas lillasyster, var jätte bra, hon kom trea! Frida kom fyra, Amina tvåa och Alicia etta! Sedan gick vi och åt på McDonalds, yummie.
Sedan åkte jag hem och vilade i en halvtimma och begav mig till Frida för julgransplundring mellan 3 och 5. Det var väldigt roligt, väldigt galet och väldigt gulligt. Nu har jag vilat i ca 40 minuter och dags för den sista festen, med strandbjörksgänget. Jag kommer nog sova till ett imorgon, sedan ska jag och Fridis på bio klockan 3...
HERREGUD, och jag so behövde vila upp mig efter en veckas skola... :(

Kommentarer

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0