Internet dog ):

Igår hade jag skrivit ett låååååångt inlägg och sedan dör morfars internetuppkoppling :(
Då blev jag ledsen...
Igår var det midsommar, vi dansade runt midsommar stången, satte dit en extra krans i den, åt jordgubbstårtor, badade och lite mer ^^
Tyvärr var inte Nils där, så man kunde knyta fast honom vid flaggstången, men det blir väl om 4 veckor på tennishelgen! :)
Vi åkte flak till Sjöarp för att sedan resa midsommar stången!
Jag och Matilda (Min kusin) fikar :)
Fika gänget f.v Aron, Rebecka, Edit, Jag (josefin), Matilda, Erik, Johannes, August (:
Vi ringde först Ola Lindholm, men han svarade inte, så då ringde vi 118 800 och frågade han som svarade hur det var att jobba där P:
Olga var superstjärna och vi var paparazzis ^^
På flaket på G till Sjöarp (bjuder på bilden (AA)<3)
på G fortfarande!
August och Erik :P
Vi sitter i bilen, på väg in mot sjöarp.
Nu fick jag höra att min kamera är kvar på Sjöarp x'D
Ska dit och hämta den om en stund ^^
Dålig bild på midsommar stången, tack iallafall Edit för bilderna :>
Ni kommer få mer (Ohja, mmycket mer >8D) bilder när jag hittat min kamera...
Nu ska jag troligen åka och bada, är riktigt badsugen...<3
XOXO
Josefin.<3

Kommentarer

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0