2010 i bilder! #1

Januari

Jag, Frida, Alicia, Amina, Agnes & Rebecka spelade in en film som hetter "Prinssesan Emmi"
, en uppföljare till "Prinssesan Cornelia". Istället för att spela prinssesa spelade Frida den onda tvillingsystern till Cornelia. Vi hade inget manus, utan körde på, hahha!
Filmen blev sådär, men jag är nöjd med musiken...
I Januari började även sista terminen i 6an, sista terminen på mellanstadiet, sista terminen på Pilbäck. Det var väldigt blandade känslor och skolarbetet blev hårdare.
Jag läste ut en av de bästa böckerna; Så länge vi båda andas<3
Och jag kom igång ordentligt med bloggen, jag tyckte det var riktigt roligt att göra en bloggdesign, fast särskilt snygg är den ju inte... Lite charmig kanske, men nja... Passar inte så bra mot en rosa bakgrund, hahha.
Februari

Det var väldigt växlande väder, men mest kallt, usch.
Jag och syrran hade väldigt kul i snön...
Och vi gjorde spaggethi, mums.
Jag var och såg prinssesan & grodan på bio med Frida, vi var dm ända i salongen som var över 10 år (förutom föräldrar dårå).

Jag var med mina bästisar, och nu ser jag vilken hemsk trappa vi hade.... oO
Det var Januari & Februari, mer kommer sen! ;)

Kommentarer
Postat av: Din bvng (aa)

Tack! :D <3

2011-01-01 @ 16:13:52
URL: http://isabellasomething.blogg.se/

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0