Det blev sims.

Jag spelade sims, med två simmar som hette Laura och Roland Hughe. Dom bor i en villa med 5 våningars högt tak och jag har fuskat lite (hehe) så dom aldrig blir trötta, hungriga, kissenödiga, ohygieniska m.m.
Dom målar, stjärnskådar, tränar och tar hand om deras trädgård hela dagarna.
HAHA, jag är lite fail, men ja, så blir det när man har tråkigt.
Idag var det ju klubbdressyr, vaknade halv åtta, åt frukost (Typ yoggi och lite macka), åkte till stallet. Haha, jag hade inte läst att jag skulle vara funktionär på morgonen och bygga fram, så jag kom en timma försent, fniss. Men jaja, det gjorde inget, Elin hade redan knoppat finaste Sherlocken.<3
Sedan red jag och det gick helt ok, typ 54-56 % minns inte, men jag är rätt nöjd, förutom med galoppen då vi inte kom ut på banan utan red ungefär en meter innanför, ojdå.
Sedan lyckas jag tigga till mig (Eller ja, jag klagade rätt länge) en tia av Elsa!<3
Så mina stackars iskalla händer fick bli uppvärmda av lite oboy, mm. Efter dressyrtävlingen var det ridskolecupenmöte, vi diskuterade bra och dåliga saker som hänt, utvärderade Ridskolecupen.
Sedan åkte jag hem vid typ fyra, och vid fem åt jag lunch / kvällsmat. Badade och åt Marabou mjölkchoklad, startade datorn och ja, sedan har det inte hänt något mer. Fast jag har haft ont i magen sedan jag åt </3.
Visst var ni jätteintresserade av min dag, rightright!?!?!?!?!?!
Jag kommer skriva så här varje dag, fast typ 3x mer, asså typ hur många makaroner jag åt till lunch, hur många gånger jag mätte med linjalen på matten, skrivva in alla texter som jag skrivit i skolan...
... Eller inte. ^^
Puss!<3

Kommentarer

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0