MARABOU ÄR SÅ FREAKiiiNG AWSOME.<3

Idag har jag ridit Marabou, vi fick önska hästar och då fick jag Bou Bou, jag tog honom av Bellou, sorry BVNG! :(
Iallafall så vart jag sjukt tankspridd och höll på och red fel vägar i fel varv och jag vet inte vad... Men Marabou var SÅ fin. Han slemmade på sina ben, så sött. Vi gjorde skänkelvikningar och det kändes super vissa gånger och lite mindre bra annars, men han är så sjukt bra, så det gör inget...
Vi red utan stigbyglar och jag var lite off. När vi tog stigbyglarna igen så hade min åkt ner aslångt, vet i fasen hur... Men Marabou hade inget lust att stå stilla så jag kom inte så långt med det där. När jag skulle gå ut på fyrkanten igen hade jag inte lyssnat, eeh, så jag gick ut i fel varv och krockade nästan med Hanna. Jag följde efter henne utan en aning om vad övningen gick ut på. HAHA.<3
Men jag är sjukt nöjd över BouBou, tack Bellou.<3
Puss!<3

Kommentarer

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0