Ny design! :)

Nu har jag gjort en ny design till bloggen! ;)
Den är absolut inte felfri, jag har en massa till att kämpa med, men har ingen ork.
Och klicka inte på rubriken, då failar det.
Vilken tycker ni är finast?:
Eller  ?
Headern är inte helt välgjorde, men ork ork ork, mina kära läsare.
Det är det jag saknar.
Här kommer min favoritbild från dagens fotning btw;
& en annan, asgöllig bild;
& en fail bild<3
Om ni inte kan se designen utan att den är grå som innan, uppdatera.
Uppdatera.

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Bellaaa

Fett fin! :D

2010-12-19 @ 21:25:43
URL: http://isabellasomething.blogg.se/
Postat av: olivia

den nya headern är finast (:

2010-12-20 @ 19:11:24

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0