Rand0m pic, 7<3

TOLG!<3
Det var inte så länge sedan, men det känns som typ år sedan! <3
Amanda<333, Amy<33, Fiddeli<333 och Alicia <33 på bilden, haha.
Tolg var skolresan min f.d klass 6A gjorde, fast den var lite kaosig. Det var mycket skratt, tårar, flams och massa annat som jag inte ska ta upp, HAHA. Men även om det var total kaos på kvällen saknar jag natten sjukt mycket, gud vad roligt vi hade, vi pratade ju tills vi inte fattade vad vi pratade om.
Emil, Simon, Carlis, Amanda, Frida, Alicia & jag.<3
Fotat den 14/6-2010<3
(p.s, kolla vilken tid jag skickar ut; ELiiiiT!)

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHA, jaha! Då är jag med :) Nej, inget på spåret blev det.

2010-12-11 @ 14:02:46
URL: http://mylifeinthai.se

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0