Utmaning: Fototips!

Jag och Isabella har typ utmanat varran, vi ska lägga upp ett "Fototips" en gång varje månad. Jag vet att det låter fånigt men den som förlorar vinner en massa länkningar!
(Kopierat från Isabellas blogg dårå)
Okej, mitt första fototips, haha. Det kanske är lite oseriöst, men har inte asmycket tid, några timmar innan denna månaden är över juh! :P
Något som är jätteviktigt när man fotar (porträtt dårå) är en bra modell!
I och för sig fotar jag nästan bara med Bellou, så jag har ju tur. Foto handlar inte bara om snygga bilder, utan även om att ha KUL. Så när du ska fota, se till att göra det med någon du har roligt med!
Ibland har man sina dåliga dagar, och då måste fotografen ta det lungt och inte vara jobbig, haha.
Jag vet att jag och Bellou har tröttnat på varrandra någon gång när vi har fotat och bara "A, en bild till sedan ringer jag mamma och ber henne hämta mig". HAHAHAHAHHA.
Eh, som sagt: Bad days? :)
Ni vet nog inte hur många bilder jag har från mina & Bellous fotodagar, men vi använder kanske 5% av dom, högst. Fniss.
En annan grej som är bra när man ska fota är att tänka på sminket.
Bella tycker bättre om naturligt, medans jag gillar att experimentera och prova lite extrema saker! ;)
Men ni hittar nog ert sätt att fota på, er modell och ert smink!
Puss. <3
p.s: Kom på att Bellou kommer döda mig nu, men det gör inget, jag älskar dig ändå BVNG<3

Kommentarer
Postat av: Bellaaa

F*N VAD BRA!! BÄSTA!! :D Älskar dig med BVNG! <3

2010-12-31 @ 18:21:48
URL: http://isabellasomething.blogg.se/

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0