I gotta a feeling...

... That tonight gonna be a good night :)

Hejsan bloggen ^^
Jag är SÅ ledsen att jag inte har kunnat blogga på ett tag, men det är p.g.a internet-lös-het...
Tisdag-Onsdag var jag med Isabella i Falsterbo Horse Show!
Två riktigt flummiga fotodagar, så som det brukar bli med Bella ;p


Lappleken på hotellet, bara med Twilight figurer, nästa dag (I bilen hem) körde vi med Twilight + Harry Potter...
Det spårade ur lite när Bella fick rollen som 'Hermiones Pekfinger'...
Jag har många foton att visa, men kan inte just nu, jag packar...

Sedan på Torsdagen åkte jag, pappa och syrran till farmor och farfar.
Dom har INGEN DATOR!  Stackars mig och syrran ):
Som sagt 'packar' jag (Vilket inte går så bra, eftersom jag bloggar samtidigt x'D) inför resan till Köpenhamn imorgon tillsammans med Tessii Messsii<3

Ikväll är det fotbolls Vm final :P
Jag vet uppriktigt sagt inte vilka lag det är som tävlar, men Spanien och något mer?
Haha, ni hittar ingen fotbolls fantast här inte... ;)
Jag hejjar iallafall på Spanien (Och sedan får man ju chips till matchen så shit the same) 'fniss'.

Har saknat bloggen, så kommentera nu!

XOXO
Josefin.<3


Kommentarer
Postat av: Isabella

Vi är lätt bäst!

Hämnden för "Hermiones pekfinger" blev Ginnys stortå x)

2010-07-12 @ 13:38:00
URL: http://isabellasomething.blogg.se/
Postat av: Isabella

KOM HEM!

2010-07-16 @ 10:14:46
URL: http://isabellasomething.blogg.se/

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0