Jag klarar mig ändå...

Igår fixade jag lite med min blogg, undra om någon märkte det?
Den är fortfarande under konstruktion, men jag var tvungen att avsluta igår för att en repris av de äldsta Morden i Midsummer programmen gick c;
Men har försökt fixa lite, sååå.. Vad tycker ni? :)
Idag ska jag till Boda Borg ^^D
Har ni varit där någon gång?
Jag var där i vintras med Edit och August, nu ska jag dit med Edit, August, Aron, Isak, Johannes & rirre ^^<3
Föresten har jag skaffat smilisar till bloggen:
:) :( ;) (Y) (N) :D :*
tror jag ^^<3
Nu ska jag äta frukost, men mer om Boda Borg kommer ikväll/imorgon ;)
btw, häromdagen åkte vi bil till Karintorp för att bada. När vi skulle tillbaka (Detta var på kvällen vid 11 tiden) kom Harry på att hans handduk inte var där. Vi letade jätte mycket på badplatsen, men där fanns den inte.
Och det var 'mörkt', iallafall mörkare än på dagen, så vi åkte hem. Plötsligt sa morfar:
"Det ligger en handduk på marken".
På vägen låg altså Harrys handduk!
Han hade lagt den OVANPÅ bilen , inte i. Och när vi åkte iväg så flög handduken av :)
Det var riktigt roligt, alla skrattade jätte mycket ^^
Nu blire frukost som sagt, see you soon ^^*
XOXO
Josefin.<3

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

SV: Fuck you Josse ? ;oooo <3

2010-07-01 @ 09:13:10
URL: http://amandapandaxd.blogg.se/
Postat av: Ninnis fotoblogg

svar: okej vad roligt, hur känner du beccas.se då?

2010-07-01 @ 19:06:41
URL: http://missebonie.blogg.se/

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0