bläh. ####

Jag är sur nu.
Asså, väldigt sur -.-'
Jag har precis vaknat, jag somnade vid 3.
Visst, skönt tycker många, men inte jag.
Det betyder att jag inte kommer kunne somna ikväll.
btw, ikväll får jag inte gå på Eclipse...
Jag MÖRDAR den som berättar något om filmen!
Minsta lilla sak.
Jag spärrar er, det lovar jag.
åsså åkte vi inte till Boda Borg idag, det var inte tillräckligt fult väder.
Så eftersom det blåst jätte mycket har jag varit inne och tittat på YT klipp )):
Lixom, mitt humör ligger på en 3'a just nu av 10.
Jag gråter iallafall inte..
Josefin

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: heeejjj josse :D

gissa vad ...

amanda ska se den imon mohaahaha >:D :D:D:D:D

sjukt kul men ska nt säga nått (aa'

2010-06-30 @ 21:28:49
URL: http://juustmandas.blogg.se/

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0