08:23 Endast jag är vaken...

... och morfar och alla sysslingar... Men inte syrran och mamma. Inte hunden eller katten. ;P
Midsommar idag då!
foto:Bella
Midsommar Midsommar Midsommar!
Sedan blir det mörkt och kallt igen.
Dåligt!
Imorsé när jag vaknade ( halv åtta) ritade jag lite :)
På bilden står det "Copyright Josse O Bella" så Bella inte skulle få ryck eller något (Man vet ju aldrig med henne ;s<3)
Idag ska jag bada (Om en liten stund), dansa runt midsommar stången och äta massor av god mat och tårtor!
Riktigt gött brukare vara ^^<3
Nu ska jag ner och äta frukost (:
XOXO
Josefin.<3

Kommentarer
Postat av: Isabella

Så att Bellla inte ska få ryck eller något. HAHA!

2010-06-25 @ 11:07:56
URL: http://isabellasomething.blogg.se/

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0