Millebo = Sommar!

Nu är det, äntligen, sommar på riktigt!
SOMMARSOMMARSOMMAR!
Smaka på det ordet och sug på det i munnen som en karamel.
Den karamelen smakar sött, ljummet och blött.
Sommar är bad.
Sommar är sol.
Sommar är släkt.
Sommar är kul..
Och framförallt är sommar Millebo.
Millebo.
Sjöarp.
Nu är jag, tillsist, här för att bada, busa med sysslingarna, baka, göra ENT och massa annat!
Jag startar upp bloggen för att minnas sommaren.<3
Och juste, för att Isabella tvingar mig :>
Älskar er.
Man känner verkligen hur det kryper av sommar i alla bilderna ;)<3
Alla bilder, utom den sista, är fotade av Isabella och hennes system Canon Eos 1000D.<3
Hoppas alla får en riktigt mysig midsommar, jag kommer ha det iallafall :>
XOXO
Josefin.<3

Kommentarer
Postat av: Isabella

Det är bra Josse! =) Glad sommar!

2010-06-25 @ 11:06:02
URL: http://isabellasomething.blogg.se/

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0