Redigerat bilder ;)

orginalet ;)
fixad c;
Jag redigerade bort Williams huvud, skvätte mer vatten på bryggan, färgade bilden lite ljusare och fixade syrrans bikini :)
hm,  ni ser nog själva? ;P
Det ska likna åska i bakgrunden x'D
Inte så lyckat...
:P
Orginal på William ^^
Ledsen Wille, men ni blev du experiment :P
Ljus, beskärd bild ;)
Bara jag som tycker att han ser ut som ''Kalle'' från "Kalles Kaviar"? hahah ^^
Orginalbild på Harry och Eidts hår x'D
Kolla in Harrys naglar <3
Dom är finfina, målade av syrran ^^<3
nu la internet av, hatar att det dör ibland...
Om jag har tur skickas detta inlägg, annars läggs det i utkasten...
Då postar jag det imorgon ^^
btw, imorgon kan jag nog inte blogga så mkt, ska till boda bord.
löva ya.<3
XOXO
Josefin<3

Kommentarer

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0