Mat och Mätt :D

Nu har jag precis ätit god mat och är riktigt mätt!
Till förrätt fick vi Silltårta, jag åt den men åt ingen sill (jag tycker inte om sill).
Till huvudrätt fick vi kött (xD), nypotatis och senapssås...
Till efterätt fick vi <3Maräng med passionsfrukt och jordgubbar, tillsammans med grädde och glass<3
Gotteligottgott :)
Om tio minuter sätter jag mig på flakte och åker iväg till Sjöarp för att dansa runt stången, ta kort och äta jordgubbstårtor :)
Jag hoppas på en regnfri midsommar till er alla, men man vet ju aldrig...

Millebokort!

Ser du bina? De svarta prickarna?
Det var säkert 1000 bin här, men jag missade dom ):

vår koja / Rebellens högkvarter :)


Kommentarer

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0