Bilderna har kommit! :D

Dåliga bilder, aj aj aj, men lillasyster är sjuk och hon lånar datorn, så jag hinner inte redigera dom.
Woho, grrrrymma bilder! :D
Altså, inte menat över att jag är en bra fotograf, utan över bildena. Jag nyttjade ett erbjudande så man fick 100 gratis bilder och man betalade bara porto, 29 kronor.
Men det skulle inte förvåna mig om jag kommer beställa någon mer gång, det kostar väl 79 öre per bild, inte så mycket egentligen. Jag är jättenöjd, Fuji Direkt har ju pappa och jag använt innan också.
Min tavla & planch är därifrån, jag har ett pussel på min katt och farmor har en skärbräda med mig och syrran på.
Fuji Direkt tipsar jag om, riktigt grymma bilder och snajsig kvalite! :D
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg-Foto

Hej! Nu är dagens blogg avslutad, gå in och se om det blev du! Annars kan du gärna försöka igen :D

2011-02-07 @ 23:05:39
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0