SKITDAG & EN SJUK OTUR.

Idag har jag haft en riktig skitdag.
Först, när jag vaknade snöade det. USCH USCH USCH, jag är så grymt trött på snön vill bara ha vår nu! När jag kom till skolan trodde jag att vi skulle få våra SO-prov men icke sa nicke, vi hade vikarie. På bilden sa han att vi hade fri bild, men jag kom inte på något roligt att göra. :c Vi skulle även ha fått godis av bildläraren, men det hade han glömt. På tekniken var det bara att skriva någon 'rolig' upgift, heh. Men det värsta kommer nu. Egentligen skulle vi haft syslöjd på en tidig tid och inte på den sena tiden, som vi har haft hela höstterminen. Den andra slöjdgruppen, som hade syslöjd på höstterminen skulle haft den sena tiden. Men tydligen skulle dom ha den tidiga och vi den sena IGEN. Men på måndag ska det nog bli ändring på detta, så att vi slipper den hemska håltimman på 2 & 1/2 timma. I dag fick i alla fall jag och Frida gå hem till henne och äta lunch. Sedan, på G tillbaka till skolan börjar mina skor läcka in. På skolan hade vi vår första syslöjdlektion som förmodeligen var det enda bra på dagen. När jag skulle gå hem, eller snarare när jag kommit hem, märker jag att min mobil ligger i Fridas ficka (hon gick hem till sig) och att mina hemnycklar ligger kvar i skolan. JIPPIE, not. Jag blir grymt arg, tar fram extranycklarna och kommer in i alla fall.
Hela tiden tänker jag: "Det finns sånna som har det värre, det finns sånna som har det värre" fast på slutet av dagen försvann dessa positiva tankar.
Snälla, muntra upp mig?

Kommentarer
Postat av: Alicia

Det lät inte så himla kul gmn. Men det var ju kul att slöjden var rolig i alla fall! Träslöjdsläraren är verkligen SPECIELL:) Du klarar allt, och nu är det ju helg och mys och en hel vecka kvar till nästa hemska fredag! Stå på dig sweetheart1 puss

Postat av: Eva

sv: Inte jag heller nog, har feber så det är ju inte roligt ]:

2011-02-04 @ 22:42:12
URL: http://musicfame.blogg.se/

Gör mig glad! ♥

Namn:
Klicka här för att minnas mig ♥

E-postadress (Kommer inte visas) ♥

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0